28. Imma Vicent recita Vicent Andrés Estellés - Cançó de bressol

 QR28. Imma Vicent recita Vicent Andrés Estellés - Cançó de bressol













Jo tinc una Mort petita,
meua i ben meua només.
Com jo la nodresc a ella,
ella em nodreix igualment.

Jo tinc una Mort petita
que trau els peus dels bolquers.
Només tinc la meua Mort
i no necessite res.

Jo tinc una Mort petita,
i és, d'allò meu, el més meu.
Molt més meua que la vida,
amb mi va i amb mi se'n ve.

És la meua ama, i és l'ama
del corral i del carrer,
de la llimera i la parra
i la flor del taronger.


El poema va ser escrit poc després de la mort de la primera filla del poeta. Tracta de l’amor que un pare sent pels seus fills. L'autor sent que la filla encara és viva i està amb ell. És un poema lent que recorda un moment molt trist de la vida de Vincent Andrés Estellés.



Comentaris